The Road Less Traveled By - Reisverslag uit Cafayate, Argentinië van Walt & Son - WaarBenJij.nu The Road Less Traveled By - Reisverslag uit Cafayate, Argentinië van Walt & Son - WaarBenJij.nu

The Road Less Traveled By

Door: Walter en Sonja

Blijf op de hoogte en volg Walt & Son

14 Maart 2011 | Argentinië, Cafayate

14 maart: Cafayate
Speciaal voor Gert, om een traditie voort te zetten: we did Ruta 40 van Cachi naar Cafayate! Ruta 40 slingert langs de Andes, wij deden kilometer 4500 tot 4350. Dit betekende: 150 kilometer stofhappen en stuiteren. 150 kilometer dirt road bezaait met stenen waarbij de teller gemiddeld 40 aangaf. Maar ook 150 kilometer ongerepte natuur en adembenemende vergezichten. 150 kilometer zonder een enkel wolkje, de mooiste rotsformaties onder een strakblauwe hemel. Nu zitten we niet snel om een woordje verlegen om een en ander te beschrijven, maar hier laten we de beelden voor zich spreken. Het leven is vurrukkulluk!
Goed. De Argentinië kenner weet dat ons in Cafayate een toetje te wachten stond waarbij je de vingers aflikt. We tikken dit bericht dan ook vanaf het zwembad van Vinas Wine Resort met uitzicht over de aanpalende wijnvelden en bergen. Hoogste tijd voor een flesje wit. Laters!

• 15 Maart 2011 - 07:46

Jorieke:

mmmmm..... ik word niet jaloers ofzo hoor....

TOCH WEL!!!

Geniet er nog van!!!

kus!

• 15 Maart 2011 - 10:07

Mama C.:

Lieve allebei,
    Onvoorstelbaar en overweldigend vind ik jullie foto's en reisverslagen en dat gevoel al vanuit de stoel in Eindhoven. Wat doen jullie dit goed samen!
    Ik kijk weer uit naar jullie volgende (spannende) verslag. Have fun. liefs

• 15 Maart 2011 - 11:39

Mama G:

Wat een geweldig mooie omgeving en wat heerlijk luieren daar!! Geniet ze!! Krijg heimwee als ik de foto's zie.

• 15 Maart 2011 - 13:46

Linda-zus:

Lieverds,

Wat zijn jullie toch een begaafd stel: zo goed kunnen schirjven, kunnen reizen en zó knap op foto's staan! De omgeving verbleekt bij jullie portretten.
    Het ziet eruit alsof jullie het fijn hebben samen. Enjoy, enjoy, enjoy!
    Enne hey Son, ik mis je wel hoor!
    Dikke kus

• 16 Maart 2011 - 17:46

Cees & Anke:

Hola!
    Walter: je bent met recht een held! Ik heb het Son al gemeld, maar wij mogen toch maar even in onze handjes knijpen met jullie coureurskunsten in het buitenland. Wij zijn inmiddels weer veilig thuis...zonder koffers. We hebben hard moeten rennen in Parijs voor de overstap en helaas konden onze koffers dat niet bijbenen. Wachten dus, ook op het wenkbrauwpotlood voor Ankie en de sigaren voor Cees.
    Geniet nog lekker daar, jullie gaan nog een heerlijke week tegemoet!!
    Liefs, C&A

• 16 Maart 2011 - 21:54

Gerben:

Leeuwtjes, wat een mooie verhalen! Foto van de modderstroom is toch wel indrukwekkend.... Doe voorzichtig, want we willen niet dat dat feestje in het najaar aan ons voorbij gaat!!
    We zijn en blijven natuurlijk benieuwd naar de rest vd verhalen.

• 18 Maart 2011 - 15:11

Arno En Sanne:

Heerlijk land!

Reisverslagen roepen veel herinneringen op en dus genieten wij met jullie mee! Zijn jaloers en zouden zo in het vliegtuig willen stappen. En dan die wijnen....zucht!

Veel plezier, enne.....no wine in the swimming pool?